Seg dag

Fy vilken tråkig söndag! Det har inte blivit mycket gjort idag utan det känns som om jag bara har gått och väntat på att det ska bli kväll. Jag vet inte riktigt vad jag gjorde igår för jag vaknade med värk i ena lårmuskeln. Det kanske kan bero på all dans igår. Mia och jag nötte golvet hela kvällen och hon for runt som en studsboll i converse, medans jag hade att göra med mina klackar. Men kul var det!

Evelina och jag tog oss faktiskt ut på spåret förrut och det var tungt, men jag är så jäkla stolt över mig själv för jag joggade/sprang ett helt varv. Även om jag har tränat ganska så mycket sen i augusti så är det först nu som jag börjar märka skillnad på min kondition och jag har även börjat öka lite mera i vikt på maskinerna på gymmet, så det känns som om man är lite på gång iallafall. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0