Tisdag

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och träffat min handledare igen. Det känns däremot som om dom inte kan göra mycket och det finns typ inga jobb att söka heller. Jag hatar verkligen att gå hemma för det är så tråkigt om man blir lätt rastlös och seg, men vad tusan ska man göra när man inte får något jobb?

Efteråt var jag och handlade och nu har jag precis ätit mat. Kycklingspett och sallad blev det. Från att jag typ har varit vegeterian så ska jag nu försöka bli värsta köttätaren och tillsammans med det knarka järntabletter. Sååå gutt, eller inte...  Men det är bara till att försöka göra det bästa utav det och inse att allting förhoppningsvis kommer att bli bättre, eller ja jag kommer nog antagligen att må bättre.

Nu måste jag fortsätta med städningen utav mitt rum.

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0