Tisdag

Igår bad jag mamma att väcka mig när hon åkte till jobbet idag på morgonen och sagt och gjort. Jag gick upp vid halv åtta och tog med mig Brownie ut och gick en timme innan frukost. Det är lite segt innan man väl tar sig ut, men efteråt så är det skönt.

Efter en ordentlig frukost så cyklade jag upp till frissan. Två timmar senare var håret lite kortare eller ja, ganska så mycket kortare (ångest på det), lite blondare och jag var ett hål rikare i örat.

Sedan mutade jag Albin med en glass på McDonald's om han hängde med mig till stan för jag skulle besöka arbetsförmedlingen, det tråkigaste stället på jorden typ.

Nu är det dags för mat och sedan är det innebandyträning som gäller.

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0