Fredag

Idag på morgonen hängde jag med Mamma och Albin till stan för dom skulle besikta bilen, så då släppte dom av mig vid arenan och jag passade på att träna. Jag sänkte nog medelåldern på gymmet med 30 år typ för det var bara en massa pensionärer där och så jag då. Det gick iallafall bra idag också. Jag fixade löpningen och la lite mer fokus på armarna och tränade mindre ben, på grund utav att vi har match imorgon. Det är ju inte så bra om jag har träningsvärk i benen då nämligen...

Sedan mötte jag upp mamma och Albin på stan, så vi gick och fikade och handlade lite på vägen hem.

Jag var ute förrut och tog tag i släpkärran med all ved. Det känns som om det är det enda vi gör här hemma typ, men nu är iallafall pannrummet fullt igen (för ett tag iallafall).

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0