Förstörd helg!

Jag har varit ensam hemma sen i torsdags tills igår då hela familjen kom hem igen. Dom har varit i Göteborg på bokmässan och jag valde att stanna hemma och jobba istället.

När jag kom hem ifrån jobbet i fredags så orkade jag inte göra något alls, utan jag ville typ bara gå och lägga mig i ide eller något liknande, men det gick inte för vi skulle ha fest med innebandylaget. En timme innan jag skulle iväg så insåg jag dock att det aldrig skulle gå att dra iväg för kroppen sa ifrån. Huvudet värkte, jag frös som bara den och till slut så kräktes jag och jag kan säga att det blev en ganska så sömnlös natt tyvärr... Igår mådde jag inte mycket bättre, utan huvudvärken var kvar och jag hade feber så jag låg och sov till och från hela dagen.

Jag kan erkänna att jag tyckte ordentligt synd om mig själv för det var ju rockabillykväll i Blomstermåla igår och jag hade gått och sett fram emot det hela veckan, men det kunde jag ju bara glömma. :( Så tråkigt!! Jag som ville dra på mig en prickig kjol och bara dansa järnet, men icke...

Nu har jag istället som mål att bli frisk tills på lördag då Fake spelar på Bigbang. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0