Fredag- Även Om Himmlen Faller Ner

På jobbet så har vi gått och trimmat i princip hela dagen, skämtat lite med snickaren, ätit ute för tredje dagen i rad (jag tror jag spyr snart, fyyy!) och insett att världen är grymt liten!

Efter jobbet blev det gymmet med Magda och vi hann även in på XL-bygg en sväng innan dom stängde. Att träna på fredagarna är så himla skönt för det är inte alls mycket folk som man behöver trängas med.

Jag känner däremot inte igen mig själv längre... Förrut så var vi ute och rännde på stan varenda helg för "man lever ju bara en gång". Nu däremot så tränar jag nästan varje dag eller ja det är nog varje dag typ och tänker mer på vad jag stoppar i mig och jag gillar det faktiskt för jag mår så mycket bättre! Men det känns som att det kommer och går i perioder så det återstår ju att se hur länge detta kommer att hålla i sig...

Nu ska jag sova för imorgon blir det en massa snickrande och även fysträning!

Godnatt!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0