Lördag- Man Måste Dö Några Gånger Innan Man Kan Leva

Dagen har bland annat ägnats åt lite takjobb. Jag tycker det är riktigt kul att spika papp, läkta och framför allt att lägga takpannor. För nästan exakt 5 år sedan la vi om taket på huset och jag var med och rev allt det gamla, spikade läkt och farfar och jag la alla takpannor på framsidan. Jag tyckte det var så kul så det var så jag upptäckte mitt intresse för bygg. :)

Albin och jag var även på Lindas fysträning och det var grymt. Vi körde mycket ben och jag är inte alls nöjd med min insats för det kändes som om jag inte orkade någonting typ. Kroppen känns helt slut och det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag inte riktigt är van ännu vid att träna så här mycket och så hårt. Förhoppningsvis blir det bättre med tiden.

Brownie och jag har även varit ute och gått en lång promenad och vi gick även förbi hos farmor och farfar och dom blev så glada när vi kom och hälsade på. :)

Nu tänker jag sova för ett heltidsjobb som kyrkogårdsarbetare, snickare på deltid (fritid??) och all denna träningen gör att kroppen till slut skriker efter vila.

Godnatt!



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0