Lördag

Började dagen med en härlig fysträning. Linda vet verkligen hur hon ska köra slut på en, men givtevis så känns det gutt efteråt. Däremot så har jag börjat få ont i benhinnorna och det är mindre bra... Jag hoppas innerligt att det bara är tillfälligt och att det beror på överansträngning eller något. Man kanske inte ska träna varenda dag i veckan, utan en vilodag kan nog vara bra också.

Efter träningen och maten var det bara till att ge sig ut och upp på stegen med färgburken och penseln och måla entrén. Nu börjar det äntligen att likna något även om det är en hel del jobb kvar innan det är helt klart.

Kvällen igår var väldigt rolig även om jag var grymt trött efter jobbet. Jag och Ida mötte upp Nina, Ronja och Marie på Cecil och det var så kul att träffa dom igen för det var typ en evighet sen sist. Peter hade karaeoken och vi sjöng hellre än bra hehe. Vi hade två fan som stod och sjöng med och efteråt så kom dom fram med dricka till oss. Dom fattade däremot inte att jag tyvärr inte kunde dricka eftersom att jag körde, men det var ju väldigt snällt utav dom. Jag ska dock erkänna att jag har tappat suget något enormt för att gå ut. Vet inte riktigt vad det beror på, men tanken på alkohol och sena nätter gör mig typ äcklad utan istället så går jag hellre till gymmet en fredagkväll. Det känns som om man mår otroligt mycket bättre utav det i slutändan. :)

Nu ska jag snart sova för jag är grymt trött, pensionärsvarning ja. :P

Godnatt!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0