Måndag

Så var det måndag igen och en ny arbetsvecka. 6 veckor återstår på kyrkogården och sen vill jag påbörja något nytt! En lärlingsplats hade inte varit helt fel, men man ska inte hoppas på för mycket.

Jobbet har gått bra. Vi har bland annat städat kyrkogården och röjt upp på prästgården. Jag har nästan bara gått med trimmern och nu börjar det kännas. Förra veckan bestod mesta dels utav trimmning och så här hemma igår, så nu är jag lite trött på det.

Nu är det mat som gäller och sedan ska Magda och jag iväg till gymmet. :) Jag har sån grym träningsvärk i benen sen lördagens fysträning, men det är bara till att bita ihop och försöka köra järnet ändå.

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0