Måndag

Jag fattar inte att jag överhuvudtaget orkade ta mig upp och pallra mig iväg till jobbet idag på morgonen, men det gjorde jag och även om mina arbetskamrater tyckte att jag kanske borde ha åkt hem så stannade jag kvar hela dagen.

Jag blir så förbannad för jag har varken tid eller lust med att vara sjuk och jag vill verkligen inte gå omkring och må dåligt och känna mig allmänt svag i kroppen. Hälsan ska vara prioritet ett och den ska man aldrig ta för givet, utan man ska sätta värde på att man får vara frisk. Sen är det nästan fjantigt att gnälla över en liten influensa elller förkylning när det finns mycket värre saker som exempelvis cancer.

Imorgon har jag iallafall tagit ledigt för jag har tänkt att jag ska passa på att vila upp mig och sen har jag ändå ganska så många semesterdagar som jag måste ta ut innan jag slutar på kyrkogården.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0