Onsdag

Tjooo :)

Jag har segat mig igenom jobbdagen och nu tar jag helg! Iallafall från jobbet för jag har semester imorgon och på fredag. Imorgon är det sammanträde med byggnadsnämnden och på fredag så ska jag och Eve till Växjö. :)

Efter en veckas uppehåll ifrån gymmet så är Magda och jag igång igen! :) Jag trodde att det skulle vara jättejobbigt och att det inte alls skulle gå bra idag eftersom jag har varit sjuk, men så fel jag hade för det gick faktiskt väldigt bra! :) Det känns lite bättre nu inför söndagens seriepremiär för jag är nervös för hur mycket jag ska orka, men det är antagligen bara till att bita ihop och köra.

Magda och jag har även varit och köpt biljetter till Fake på lördag, vilket kommer bli grymt kul! :)

Nu ska jag greja lite och sedan måste jag sova om jag ska orka med morgondagen!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0