Onsdag

Jobbet har gått fint. Jag har dock kommit på att det kanske inte är jättebra att typ skrika med i "Hey Soul Sister" samtidigt som man går och trimmar. Det är ju trots allt en kyrkogård man jobbar på, men ibland så kan det vara svårt att vara lugn.

Jag har även agerat låssmed. Vår arbetsledare tror att jag kan allt praktiskt bara för att jag har gått bygg och om det ändå vore så. Hur som helst så fick jag i uppgift att fixa en dörr i kyrkan som alltid går i baklås. Jag skruvade isär låset och det var bara en liten fjäder som hade gått av innuti, så det var faktiskt inte så svårt att laga det. :)

Efter jobbet var det bara hem och slänga ihop lite mat och sedan iväg till gymmet med Magda. Det känns som om jag kommer att ha en härlig träningsvärk i benen imorgon...

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0