Tisdag

Fyyyy detta är ingen bra dag! Jag ska börja leva efter Nyheternas horoskop för det stämmer nästan jämt och idag stod det att jag skulle se upp för att det var en olycksdrabbad dag och ja typ inget har ju gått bra så...

På jobbet har vi ägnat åt oss gräsklippning och trimmning och gräset växer så himla fort så man skulle nästan behöva gå med lie innan. Hehe kanske lite överdrivet, men nästan så. ;) Vi har fortfarande ingen ström och idag sa snickaren att det kommer att dröja ett tag till...

Innebandyträningen är jag inte alls nöjd med. Konditionen och flåset är fortfarande som bortblåst och vi hann knappt värma upp förrens jag vred till knäet, inte bra! Jag orkar verkligen inte med några skador den här säsongen!

Det är nog lika bra att jag gör som igår och går och lägger mig nu för igår somnade jag redan vid nio. Det räcker med att jag lägger mig i sängen så somnar jag. Trött tjej med andra ord.

Godnatt!!!

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0