Helt slut

Utbildningen tar död på oss...

Hehe näe inte riktigt, men typ... Det är otroligt intensiva och långa dagar så kvällarna är allt annat än effektiva för man är totalt slut i huvudet alltså. Dom här tre dagarna har vi gått igenom en massa juridik och allt detta ska vi kunna, så kvällarna går åt till plugg innan man slår i som en sten i sängen... :P

Givetvis så är det väldigt intressant och vi är ett bra gäng så dagarna går ändå fort. Däremot så kommer man nog ha gått upp typ 10 kilo efter alla dessa utbildningar för dom föder oss verkligen! Hotellfrukost, lunchbuffe, fika och en massa frukt och godis. Det farliga är dock att det blir lätt att man gör detta till en vana. ;)

Innan jag dyker in i min feta pärm och anteckningar, så måste jag bara komma ut en stund och gå en sväng innan det är dags för duschen. Min dumma förkylning sitter fortfarande i, så träningen har verkligen legat på is ett bra tag nu och det suger!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0