Inte redigt bra...

Jag är för tillfället genomförkyld så dom senaste dagarna har jag typ inte gjort någonting förutom att kolla på en massa filmer och äta tonvis med godis.

Igår pallrade jag mig dock iväg och jobbade ett tag och på kvällen var jag med på Åströms en sväng och åt och firade Magda som har fyllt 20. Det sög att jag inte kunde vara med längre, men jag kände mig som sagt inte så pigg och inte heller så fräsch som lyste upp typ hela stan med mitt röda face...

Eve och jag har precis varit ute och gått milen och det var mer än behövligt och skönt att komma ut och få lite frisk luft. Jag måste bara bli pigg tills imorgon för då börjar vår utbildning och efter det så måste jag skynda mig iväg och jobba, så det lär bli en lång och intensiv dag men det är skönt att man har något att göra. :)

Så här härligt pigg var jag igårkväll. ;)



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0