Måndag

Förra veckan avslutade vi våran väktarutbildning med ett prov i fredags och jag klarade det som tur var! :) Imorgon börjar vår skyddsvaktsutbildning så det är bara till att ta nya tag.

Helgen har varit kanon! :) I lördags blev det lite jobb, gym och på kvällen var jag i Kalmar hos Jenny och umgicks med dom fina tjejerna. Det var som vanligt jättetrevligt. Sedan åkte jag till min finaste och sov där och lyckades vända på dygnet så igår blev det grillat här hemma till frukost. På kvällen var jag ute och sprang en mil och det var så gutt!! Trodde aldrig att jag skulle fixa det, men är man bara envis och ger sig fan på att det ska gå så fixar man det mesta! :D

Idag följde jag med mamma till tandläkaren på morgonen och var sedan på sjukhuset och genomled ett blodprov. Fy fan för det rent ut sagt, men nu är det gjort så nu slipper jag skjuta upp det mer för ett tag iallafall... Efteråt köpte vi med oss en massa gott fikabröd hem som vi verkligen hade förtjänat. ;) Sedan gick jag en sväng med Brownie. Vi var förbi en sväng hos farmor, farfar och Ussa. Så trevligt med en pratstund. :) På vägen hem mötte vi några danstjejer så det blev en massa prat där också, så det blev en låååång promenad. ;)

Nu ska jag iväg och jobba på gymmet och ta mig i kragen efteråt och förhoppningsvis gymma. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0