Söndag

I fredags blev vi klara med vår skyddsvaktsutbildning och allra sist hade vi prov, som var ganska så svårt. Jag var inte ens säker på att jag skulle bli godkänd, men det blev jag som tur var så nu är vi klara med alla utbildningar för ett tag i alla fall.

På kvällen hade vi lite "after-school" på åströms och min fina pojkvän dök även upp efter ett tag. Likaså Marie, som fyllde år och några fler så det var kul. :)

I lördags umgicks jag med Daniel och det blev sedan en lugn hemmakväll med en massa chips. :P

Idag har det dock varit effektivitet på hög nivå. Jag gick upp vid åtta och åt frukost och städade rummet ordentligt. Efter maten började vi lite med grävningen vid altanen där vi ska lägga marktegel och sedan var jag ute och sprang en mil. Så himla härligt! :D

Imorgon kommer det bli en fullspäckad dag så jag borde nog sova snart. Vi ska vara på halvön hela dagen och sedan blir det racerfart till gymmet och jobba. :)

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0