Längdskidåkning

Ibland får jag för mig en massa idèer och då ska det helst göras med en gång.

 

Idag fick jag för mig att prova längdskidåkning så jag rotade fram mammas grejer och gav mig ut efter maten. Sist jag åkte på längden så var jag typ fem och vägrade åka med Eve och låg istället och grät i backen. Det gjorde jag idag också fast idag var det utav en helt annan anledning. Det var mycket svårare än vad jag trodde att det skulle vara och efter typ varenda backe så såg jag ut som en snögubbe som hade drämmt i. Men kul var det och till slut så skrattade jag så mycket åt mig själv att tårarna rann. Jag tackar gud för att det inte var någon som såg mig för det måste ha sett väldigt roligt ut! Det blev ett varv runt spåret och det var riktigt härligt!

 

Efteråt så blev det dock att tina upp sig i bastun... ;)

 

 
 
/Johanna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0