Helgen

Helgen har tillbringats med några utav alla underbara vänner. :)

I fredagskväll så hängde jag med Kristoffer och Jakob till Oskarshamn och bowlade. Det var en evighet sen jag träffade dom sist och jag hade nästan glömt hur kul det är att umgås med dom. Det är sällan en lugn stund och man har alltid roligt med dom. Tyvärr så fick jag se mig ganska så överlägset besegrad i bowlingen, men det var ändå jäkligt roligt!
 
Efteråt så drog vi en runda på stan och Åströms. Där träffade jag en hel del vänner som jag inte heller hade sett på länge så det var jättekul.
 
Igår möttes vi upp ett gäng på Åströms och käkade en massa gott. Sedan gick alla till Matilda och Johan för deras "babyshower". Dom fick en massa fina grejer, vi fikade och sedan gick alla ut igen.
 
Natten avslutades med en timmes dans på La Scala med Nathalie. Det var verkligen hur länge som helst sen jag var där sist och nu kände vi oss typ äldst, men hade väldigt roligt ändån. ;)
 
Denna söndagen har tillbringats hos farmor och farfar och Ussa, jag och farmor har gjort knäck, mozartkulor och daimtryffel. Så himla gott! :)
 
Nu ska jag snart sova för imorgon ska vi fortsätta med bakandet och då blir det pepparkakor, ischoklad och pepparkakshus.
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0