Torsdag

Veckan går alldeles för fort när man är ledig alltså...
 
Igår följde jag med Eve till Växjö och tog bussen in till stan ifrån hennes skola. Medans hon var i skolan så gick jag lite på stan och kollade. När hon var färdig så hämtade hon upp mig och vi åkte till köpcentret Samarkand. Jag köpte en skitsnygg glittrig klänning, ett par byxor, underkläder, julklappar och lite andra småsaker.
 
Igårkväll var jag ute och sprang för första gången sen snön kom och det gick faktiskt. Det var halt på vissa ställen, men sprang man bara där det inte var helt tillplattat, utan på sidan i lössnön så gick det fint.
 
Idag har vi haft sammanträde med byggnadsnämnden och det var även det sista mötet för i år. Det känns helt galet att jag har suttit med i två år nu för det känns som om det var igår typ som jag blev invald i nämnden. Jag har inte ångrat en endaste gång att jag tackade ja till att sitta med för det är så himla kul och inspirerande. Det är så otroligt intressant och jag försöker att suga åt mig så mycket som möjligt för det finns mycket att lära! :)
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0