Födelsedagen

Min 20 års dag har verkligen varit helt kanon! :D

Jag blev väckt vid 05:00 utav att jag fick en gräddtårta rakt upp i ansiktet utav mina kära vänner. Jag fattade verkligen ingenting utan trodde först att jag drömde, men när jag kände smaken utav grädde så insåg jag att allting faktiskt var på riktigt...

Hela den här gräddgrejen startade i Åre då vi utbröt ett tredje världskrig med grädde. När Krille och Jakob var här igårkväll så skämtade dom en massa om detta, men jag trodde nog aldrig att det skulle inträffa. Där fick ju jag. Den här dagen kommer jag aldrig att glömma, det är en sak som är säker. ;)

När jag hade sanerat hela mig och rummet på grädden, så kom familjen in och sjöng och jag fick en massa fina grejer.

På förmiddagen var Evelina och jag i stan och fikade och jag gjorde mitt första köp på systemet. Bara för att liksom, haha. ;)

Ikväll har släkten varit här och firat mig och jag fick ännu mera fina saker.

Jag får tacka alla som har gjort denna dagen underbar och för alla fina gratulationer. :) <3







På lördag är det "fest hos Mange" och då blir det en massa firande med alla mina underbara vänner. :) :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0