Onsdag

Vem fasen hade beställt all denna hemska snön som kom igår och inatt??? Nu vill jag ha vår och sommar och ingen mera äcklig snö.

Idag så har jag kört bort all snö ifrån gården med traktorn. Farfar kom förbi en sväng och hjälpte till också och viftade och hade sig och sprang runt traktorn så jag höll på att få spunk där ett tag. Man har tillräckligt att göra med att köra och hålla koll på skopan och givetvis så vill man inte köra på någon eller något. Men det gick bra, även om det var en liten utmaning.

Farfar gav mig även order om att göra stöttor till altantaket. Eftersom det har kommit så mycket snö nu så blir det givetvis en hel del tygnd på det taket. Så jag drog fram sågen och hammaren och spikade ihop några stöttor så nu borde det hålla.

Nu ska jag sova för imorgon så ska Magda och jag till gymmet på morgonen. :)

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0