Tillbaka i verkligheten

Det har nästan gått en vecka sedan vi kom hem ifrån Åre och jag börjar sakta men säkert att komma in i vardagen igen. Veckan där uppe var helt galen med härliga männsikor, grym skidåkning och kanonbra väder. Dock liiite kallt kanske emellanåt, men vi var ju faktiskt i fjällen så det får man ju räkna med. ;) Jag hade aldrig varit i Åre innan och aldrig heller hade jag upplevt sån fin skidåkning innan, så Åre vill jag lätt tillbaka till!



Idag har jag varit i stan och fikat med mamma och Albin, umgåtts med Daniel och så har vi haft en extra dansträning ikväll för att allting ska sitta inför imorgon då det är dags för uppvisning. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0