Torsdag

Jag provar att blogga ifrån mobilen för första gången för att kolla om det funkar.

Idag har Magda och jag varit på gymmet för första gången på en evighet typ, eller ja det kändes så iallafall... Otroligt segt gick det och allt kändes tungt, men men det är bara till att ta nya tag nu. På måndag har jag tänkt att prova det nya gymmet, vilket jag i och för sig redan har gjort när vi hade alla utbildningarna. Jag ska nämligen jobba på måndag och det ska bli så kul! :)

Jag har även tränat innebandy ikväll och vi var typ 7 personer på träningen så det var ju jätteroligt eller inte... Tyvärr så har det bara gått utför med innebandyn och laget den senaste tiden, så motivationen till att träna är som bortblåst och då är det fasen illa! Det känns bara bra att säsongen är slut snart alltså och istället så kan man lägga all krut på gymmet istället.

/Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0