Världens bästa helg!

Helgen har varit helt underbart bra med min fina pojkvän och alla härliga vänner! :)

I fredags kom min älskade Daniel och sov här tills lördagen och en massa mys blev det. :)

I lördags hade jag 20-års fest med ett 30-tal inbjudna vänner och det blev så lyckat! :D Det hade dock aldrig gått att genomföra utan min underbara familj och farmor och Ussa som ställde upp och hjälpte till och gjorde en massa mat. Eftersom det var så blandat folk och alla kände inte varandra heller så delade vi in alla i lag och körde lite lagtävlingar. Det var kul att se hur alla gick in för det och det blev en jämn kamp, så finalen avgjorde och vinsten för det vinnande laget var en "weekend" på Ödängla i sommar. Så detta lär det bli en repris på. ;)

Efter finalen i lagtävlingarna drog jag igång "Fest hos Mange" och ALLA röjde järnet haha. Galet roligt var det och jag är så himla nöjd! :D

FEST HOS MANGE!!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0