Förvirrad tjej

Vaknade vid sju och gick upp och gjorde frukost i lugn och ro. Jag trodde att jag skulle ha världens värk i nacke, axlar, rygg och armar efter all målning igår, men icke. Det tackar jag dock för. :)

Magda stod utanför med bilen vid halv tio på gång till gymmet och det hade jag verkligen missuppfattat, så jag sprang ut i morgonrock och gummistövlar. Det blev en rolig syn både för Magda och grannen... Kutade in lika snabbt och slängde på mig träningskläder.

Träningen gick rätt så bra idag också och det var väldigt lugnt och skönt på gymmet.

Resten utav dagen så har jag målat, tagit bort golvsocklarna och spikrensat taklisterna. Nu har jag äntligen strukit hela taket i hallen en gång, så fulfurun är snart som bortblåst. ;)

Nu ska jag gå och lägga mig och jag lär antagligen slå i som en sten med en gång. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter! :D

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0