Gymmet med Magda

Tjooo! :)

Jag har precis duschat och ätit stekt ägg, knäckebröd och en liten maräng slank det ner också som Eve hade köpt. :P

Magda och jag har varit och gymmat på förmiddagen och ingen utav oss var väl riktigt vaken när vi kom dit, haha. Uppvärmningen på löpbandet gick dock väldigt bra, trots att det var längesedan jag var på gymmet. Det känns inte som att jag har tappat så mycket utav konditionen. Styrkan och dom få musklerna som fanns innan jag blev sjuk och allt är dock som bortblåsta. Det kan ju däremot bara bli bättre nu. ;)

Det var otroligt skönt att träna med Magda igen för det är mycket, mycket roligare att träna tillsammans. :)

Nu ska jag försöka att ta tag i resten utav den här dagen...

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0