Lördag

Förbannat seg dag det här och det hela kan kanske beror på att jag är lika seg som deg ungefär. Jag vet i tusan varför, men jag har ont i huvudet och det känns ungefär som dagen efter eller nått...

Igårkväll var vi på Öland och spelade match mot SSG och det gick väl som vanligt; skador, cp-domare som dömmer bort mål och förlust med 10-3. Jag kan inte påstå att jag tycker det är så jäkla roligt att spela match längre, utan man tar typ det hela med en klackspark och gör så gott man kan. Hanna förgyllde dock min kväll. Jag var inte alls pepp innan, men vi flummade som vanligt, skrattade åt oss själva och drog våra dåliga "dögrävar-skämt" och när dom körde "Mange bjuder" på uppvärmningen, så blev jag dock taggad haha. ;)

Idag har vi varit uppe i Finsjö och firat Emelie, trevligt. :) Jag var ute och sprang en runda förrut eller ja joggade typ för det var så jäkla tungt att andas när det var så kallt ute. Det var iallafall skönt, även om huvudvärken inte blev bättre men men...

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och se på Gladiatorerna och äta chips! :P

Imorgonbitti blir det gymmet med Magda och jag hoppas verkligen att huvudvärken har gått över då. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0