Måndag

Jag tänkte att skulle gå upp lite tidigt för en gångs skull idag på morgonen när Daniel började jobba typ, men jag hann knappt vakna innan jag somnade om. Istället så vaknade jag vid nio och åkte in till stan och gymmade. Det var galet mycket folk, men det gick mycket bätter än förra veckan. Det är skrämmande att man kan tappa flera månaders träning på typ två veckor, men men nu är det bara till att ta nya tag och köra på.

Brownie och jag var ute och gick förrut och det blev en ordentlig promenad. Jag fick för mig att jag skulle gå runt örnebäck och "nya vägen". Det var ju himla smart tänkt, ibland är jag bara så blond som det går att bli alltså... Hela "nya vägen" var som en isbana och dessutom kolsvart. Jag såg verkligen ingenting så man blev typ överlycklig när det kom en bil. Det blev även en runda runt Kvillegärde, så nu behöver vi verkligen inte gå mera idag.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0