"Mange målar allt du vill ha"

Det känns som om jag har fart runt som en dåre i hallen typ hela dagen och målat och målat... Taket är iallafall klart nu och det blev faktiskt riktigt snyggt. Jag trodde att det skulle behöva strykas tre gånger, men färgen täckte så bra så det räckte med två. Jag har även målat valvet in till köket en gång och satt upp taklister och foder ovanför trappan. Det har varit lite krångligt med just trappan ner till källaren, men alla problem har givetvis en lösning. Så vi la ut stegen och en planka och med lite is i magen och tungan rätt i mun så gick det att stå med pallen där på...

Dom här bilderna togs förra veckan:





Nu måste jag läsa igenom alla ärenden inför beredningsmötet imorgon och sedan ska jag sova. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0