Underbar helg

Den här långhelgen har varit helt kanon och jag kan bara konstatera att jag är världens lyckligaste tjej som är omringad med så många underbara personer. Jag älskar min härliga familj, mina fina vänner och min underbara pojkvän. :) <3

Igår var jag i Kalmar och träffade "målartjejerna" och det var verkligen på tiden för det var en evighet sen vi sågs sist! Vi var och åt mat på Italia, var hemma hos Jenny i hennes otroligt fina lägenhet och gjorde kladdkaka, tittade på tv och pratade givetvis en hel del. Det blev även race bort till Maxi med bubblan precis innan stängningstid för vi blev sugna på att spela spel, så sen körde vi Cluedo resten av kvällen. Så himla trevlig kväll alltså med tjejerna! :)

Idag har jag varit hos min fina och myst och nu ska jag mysa ner mig i sängen med min fina katt. :)

Godnatt!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0