Söndag

Jag har haft ännu en ledig helg och det känns faktiskt konstigt för jag har nog vant mig vid att jobba helger nu, men givetvis så är det skönt att vara ledig ibland också. Fram tills nästa år så har jag fått en visstidsanställning på heltid och det känns riktigt bra. Dock så var jag tvungen att säga upp mig på gymmet för att få ihop allt och det känns givetvis mindre kul för jag trivdes så himla bra där, men ibland så måste man helt enkelt prioritera.

Helgen har varit väldigt lugn och Eve och jag har kört en hel del löpning. Igår sprang vi intervaller plus några kilometer i lugnt tempo. Det kändes i benen i dag kan jag lova, men trots detta så tog vi oss runt milen idag på förmiddagen i väldigt lungt tempo. Totalt denna veckan så har jag kört 3 mils löpning, 16 kilometers cykling och ett gympass så det känns riktigt bra! Målet är att försöka hålla löpningen uppe nu så att det blir några mil i veckan totalt och så lite alternativträning på det. :)

Nu ska jag snart sova tror jag så godnatt!

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0