Torsdag

Skriver ifrån mobilen i väntan på att mitt nagellack ska torka så att jag kan gå och lägga mig någon gång...

Idag har jag varit ledig, så jag har varit och gymmat med Magda. Det var verkligen på tiden för det var en evighet sen musklerna fick jobba lite. Däremot så kommer jag nog inte att kunna gå imorgon, men det är sånt som man får ta. Det var även riktigt kul att träffa Magda för vi hade inte setts på jättelänge så vi hade mycket att prata om. :)

Efteråt var jag och handlade lite och hämtade ut ett par nya uniformsbyxor, så nu kanske jag äntligen slipper utslag mer...

Väl hemma så åt Eve och jag middag innan hon skulle iväg och jobba och sedan klippte jag gräset. Brownie och jag var även på spåret en stund och körde intervallträning så mina ben lär som sagt vara rätt så möra imorgon. :P

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0