Depp-dag

Detta är inget att läsa för dig som redan mår dåligt för de jag skriver nu är bara skit egentligen, men jag måste få det ur mig känner jag...

Jag har ont i knäet och i höften och på grund utav det så kan jag inte träna och på grund utav det så blir jag arg, deppig och trött och tack var det så är jag fan ingen bra människa att umgås med...

Jag vet att detta bara är stuntgrej att klaga över och att det finns människor som har det 100000 gånger värre än mig, men ibland så måste man bara få all skiten ur sig och vem bryr sig egentligen??? Inte jag iallafall...

Nu ska jag fortsätta min depp-kväll här med att trycka i mig en massa glass. Förhoppningsvis så spyr jag och somnar sen...

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0