Måndag

Idag har det varit en kaotiskt dag på många sätt och vis och till slut så blev det för mycket så jag mådde så jäkla dåligt så jag trodde att jag skulle spy till slut och att huvudet skulle sprängas... Väldigt lustig känsla, men nu så mår jag typ bra igen som tur är.

Jag har fått ett jobb (som jag var på intervju för förra veckan) och varit på intervju för ett jobb som jag efter mycket grubblande och funderande tackade nej till. Jag tror och hoppas på att jag har gjort rätt och jag har gått på magkänslan. Det känns jäkligt surt att behöva tacka nej till ett jobb när man har gått arbetslös i över 4 månader och det är så typiskt att allt ska komma på en gång och att man helt plötsligt ska behöva välja mellan olika jobb.

Nu ska jag försöka att smälta allt detta och sova ordentligt inatt!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0