Onsdag

Har sovit hos min finaste inatt. Att en människa kan få en att må så väldans bra. :) <3

För ovanlighetens skull så har det varit en rätt så lugn dag. Mamma och jag har varit ute hela förmiddagen och spanat in skogsarbetarna och deras trädfällning i dungen mittemot. Det verkar faktiskt vara ett roligt jobb tycker jag, fast lite riskfyllt kanske.

Brownie och jag har även sprungit spåret och det var så skönt i det härliga vädret och en befrielse att ÄNTLIGEN kunna springa igen! Nu så måste min höft bara bli helt hundra igen så är jag nöjd, men jag får nog försöka att ta det lugnt i början nu så det inte blir värre.... Eve och jag gick en långpromenad med Brownie förrut och nu tänkte jag att skulle se om det är något att se på tvn innan man somnar.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0