Öppet hus på gymmet

Jag har tillbringat hela dagen med att jobba på gymmet för vi har haft öppet hus. Det var inte allt för mycket folk, men däremot mycket barn som vi hade hand om. Vi hade teckningstävling och mycket wiispelande blev det och annat bus så det var skoj.

Efteråt så var det träning för alla oss i personalen. Två superduktiga tjejer ifrån Linköping hade pass. Först körde vi core och sedan body combat. Jag var orolig för hur det skulle gå med min höft och mitt knä, men det gick faktiskt över förväntan. Även om det gjorde ont så gick det att köra lite försiktigt så det var bra. Jag har satsat på en veckas vila nu och hoppas att jag kan komma igång och springa igen nästa vecka.

En mycket rolig dag avslutades med en massa god mat med det härliga gänget. :)

Nu är jag jättetrött så det blir nog till att sova snart.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0