Söndag

Den här veckan har det hänt mycket och jag har haft en hel del att göra faktiskt. :) Det har blivit några extra timmars jobb på gymmet den här veckan med barnpassningen. Det funkar hur bra som helst med att hand om barnen och jag trivs så bra på gymmet för alla är så trevliga, så det är kul! :)

Igår var vi ute och åt på Åströms ett gäng och firade Aline på hennes 20-års dag. En himla rolig kväll var det med jättegod mat och trevligt sällskap. Dessutom fick jag med mig en himla snygg kille hem, så det kunde ju inte bli bättre. ;)

Idag har man varit seg som deg. Trots att jag var nykter igår så känns det ändå som dagen efter typ. Daniel och jag var en sväng i Sibbetorp och kollade in vad Erik och pappa styrde med inne i verkstaden och Brownie fick följa med också.

Ikväll lyckades jag övertala mig själv att ge mig ut och springa och det gick så bra så till slut så bara sprang jag för att det var så jäkla skönt. Det resulterade i 7,2 km och jag är supernöjd! Nu kan det bara bli bättre och bättre! :D

Nu ska jag snart sova och imorgon är en annan dag.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0