Torsdag

Vädret som har varit idag går ju verkligen inte att klaga på, så underbart! Man vill ju vara överallt utom inomhus.

Jag har ägnat dagen åt att köra in ved, sitta i solen och Brownie och jag har varit ute och gått över en mil. Först gick vi en långpromenad på eftermiddagen och även ikväll så blev det ett varv runt Kvillegärde och Jugnerholmarna. Gutt är det och nu är det bara till att hoppas på att det härliga vädret håller i sig.

Imorgon ska mamma och jag till Kalmar en sväng och på kvällen är det dags för sista dansträningen med tjejerna. På lördag är det innebandyns dag och årsfest på kvällen, så hela helgen blir det typ full rulle.

På måndag och tisdag har vi informationsdagar om jobbet, så då blir det till att gå upp vid 5... Härligt! Men det är väl bara till att börja vänja sig antar jag. I måndags var jag och gjorde läkarundersökning och träffade några blivande kollegor och i tisdags genomled jag ett drogtest. Finns fan inget värre än det alltså, men det var en grym lättnad när det var gjort...

Over and out!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0