Torsdag

Idag har vi haft sammanträde med byggnadsnämnden och det var inte mycket ärenden så det blev ett ganska så kort möte.

Vid fikat blev jag uppvaktad med blommor eftersom jag hade fyllt jämnt. Det var verkligen en överraskning, men väldigt snällt. :)

image description

Efteråt var jag och fikade med Hanna och Mia och det var supertrevligt som alltid. :)

Jag har även varit och köpt färg för jag fick sån lust till att måla mitt fula furutak vitt, så nästa vecka ska det minsann bli gjort!

Jag sprang även en runda förrut precis när snön kom. Nu vill vi verkligen inte ha mera snö!! Det var iallafall skönt att komma ut en sväng och röra på sig.

Alla papperna ifrån jobbet har kommit nu och det är först nu jag börjar förstå att jag har fått ett jobb. Det är en otroligt härlig känsla och om några veckor så börjar vår utbildning. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0