Fullt upp

Just nu är det mycket som händer och mycket är på gång, men det är härligt när man har att göra. :)

Det är mycket jobb hit och dit för tillfället, så fritiden ägnas åt attt sova och äta typ, men jag klagar inte så länge jag får jobba. Man får dock prioritera saker som exempelvis träning. Det är svårt att hinna till gymmet, så på den senaste tiden har det mest blivit löpning. Eve och jag var och sprang Vårruset i Växjö i torsdags och det gick kanon! Vädret var superhärligt och vi sprang som aldrig förr. Det var helt klart en revansch mot våra förrut låga blodvärden och den förbannade järnbristen. Nu satsar vi på ännu bättre tider framöver och jag måste verkligen bli bättre på att köra mer intervaller för att bli snabbare.

Jag ska se om jag kan leta fram några bilder från i torsdags så kan jag ladda upp dom här sen.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0