Lördag

Trots detta tråkiga väder så har det varit en bra dag och jag har fått lite gjort.

På morgonen var jag och jobbade på gymmet. Det är alltid så himla kul att komma dit för alla är så trevliga och positiva, så när man går därifrån så har man världens energi typ. Hehe, dom kan verkligen leva upp till sitt namn. Det känns lyxigt att få ha det som ett extra arbete för barnen är så roliga och härliga och det är skönt att få komma iväg tänka på annat för ett tag.

När jag hade slutat så var jag inne på stan och hämtade min klocka som har varit på lagning och jag köpte även en till likadan fast i rött.

Jag har även plockat iordning lite i mina garderober och var ute och sprang milen förrut i det härliga vädret... Fy så blött det var, men jag blev så otroligt löpsugen när vi satt och följde direktsändningen utav Göteborgsvarvet. Nästa år ska jag minsann också springa. Det är mitt nästa mål efter tjejmilen.

Nu ska jag skölja ur min hårinpackning och ta bort ansiktsmasken och sedan sova tror jag. Imorgon ska vi fira farfar på Öland och efter det blir det raka vägen till jobbet. Härligt!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0