Onsdag

Tiden springer iväg och det är fullt upp, men det är gutt!

Jag jobbar för fullt och umgås med min underbara Daniel så mycket som det bara går. Jag är verkligen lyckligt lottad med alla dessa fina och underbara människor som jag har runt omkring mig. Släkt, vänner, familj och världens finaste pojkvän. <3

Idag hann jag klämma in en fika med Hanna i stan och det var verkligen behövligt för vi har inte setts på en evighet. Tyvärr så har jag typ inte hunnit med att träffa en endaste vän sen jag började jobba, men man får helt enkelt försöka pussla för att få ihop allt.

Ikväll ska Eve och jag iväg till Kalmar och springa Drottning Margareta loppet, så det ska bli kul! :)

Så här såg jag ut i söndags på Albins konfirmation. Jag ska försöka leta fram bilderna därifrån och ladda upp dom här sen. :)      



/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0