Helgen

I fredags gick vi av och eftermiddagen och kvällen ägnade jag åt takmålning.

 

Lördagen spenderades med älskade vänner. Jag fick ÄNTLIGEN träffa världens bästa Hanna igen och det var så kul! Hon är verkligen saknad. Vi fikade, pratade givetvis en massa, handlade lite, besökte skogskyrkogården och det dök såklart upp en massa minnen ifrån vår jobbtid tillsammans.

 

Sedan mötte jag upp mina fina vänner i stan och vi käkade på Åströms (såklart!). Efter det var vi hemma hos Ninni och umgicks. Tyvärr så följde jag inte med ut för jag mådde skit rent ut sagt, så min snälla syster körde hem mig.

 

Jag är så himla tacksam för alla nyfunna kollegor och vänner för vissa har jag verkligen kommit nära. Särskilt min älskade grupp. Vi har en sån himla bra sammanhållning och kan verkligen prata om allt och jag litar på dom till fullo. Dom stöttar, hjälper och finns alltid där och är helt enkelt bäst. <3

 

 
Nu ska jag måla lister ett tag, innan jag ska till Mönsterås.
 
/Johanna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0