Måndag

Då var helgen gjord och det är nu jag har min så kallade "helg".
 
Idag sov jag inte superlänge, utan gick upp rätt så skapligt och åkte hem till Fliset. Grejade lite, duschade och åt med familjen. Sedan mötte jag upp Daniel inne i stan och vi var hos hans morbror. Han vill ha hjälp med att skissa en ritning på ett tak, så jag hoppas att jag ska kunna lösa det. :)

Jag pratade även med världens bästa klassföreståndare förrut och det var så kul att höra av honom för det var ett bra tag sen sist och jag har tänkt flera gånger att jag borde besöka mitt kära gymnasium igen, men det har liksom inte blivit av.
 
Nu ska jag straxt sova för imorgon blir det storstädning utav rummet.
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0