Söndag

Jag tillbringade som sagt natten i Kalmar och så skönt som jag sover där gör jag nog ingen annanstans. Jag vaknade vid tio, men somnade om lika fort och sov till elva. Sedan hade jag tänkt att jag skulle in till stan en sväng efter frukosten, men jag struntade i det och åkte hem istället
 
Så idag har jag bara slappat och hade planerat att gå och träna ikväll, men mina ben säger strängt ifrån sen gårdagens långa löpning. Det känns som tusan i knäna så vila är nog det enda rätta just nu. Min kropp är inte van vid att springa så långt så jag får ta det lite försiktigt för att undvika skador. Igårkväll gick jag som en halt höna på Kalmars gator med mina högsta platårskor givetvis. Det måste verkligen ha sett förjävligt ut, hehe. Jag är dock jävligt stolt över mig själv att jag klarar av att springa 15 km för det hade jag aldrig trott innan. Det börjar kännas bättre och bättre inför Göteborgsvarvet, även om det är en hel del kvar innan jag är där. :)
 
Nu måste jag logga ut överallt och ta tag i mitt liv, har en ritning som måste påbörjas och så måste jag gå igenom handlingarna inför mötet på tisdag. Solsidan kan man ju inte missa sen heller. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0