Tisdag

Inatt har jag sovit hos Daniel i Figge och mötte upp mamma och Eve i stan på förmiddagen. Vi var och fikade på Nilssons och det fick även bli min frukost. :P Jag hade tänkt att gymma innan på morgonen, men när jag vaknade vid åtta så kom jag på att gymmet inte öppnade förrens tio så då somnade jag om istället.
 
Mamma och jag passade även på att göra några ärenden på stan. Jag köpte julklapp till Eve och presenter till Matilda och hennes bebis. Jag ska på min första "babyshower" nästa helg, så det ska bli spännande. Jag hittade även två lite tjockare tröjor på JC på rean och lite småsaker på Maxi blev det också.
 
Nu har vi precis ätit mammas underbara lasagne och jag måste göra mig iordning nu för jag ska iväg på möte med föreningsnämnden snart. Det är första gången som jag ska vara med sen jag blev ersättare och det ska bli så kul att träffa alla.
 
Jag hoppas, men tror tyvärr inte att jag hinner hem till Lindas träning. Det återstår att se! :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0