Tisdag

Jag är hemma i Fliseryd för tillfället, handlade lite i stan innan jag åkte hem. Efter en ordentlig frukost så satte jag igång och grundade mammas och pappas sovrumstak. Det ena renoveringsprojektet avslöser det andra, men det är skönt att få arbeta lite fysiskt för en gångs skull och kul att få pyssla med något. Givetvis så är deras tak fulfuru precis som i resten utav huset, men nu ska det minsann bli vitt och det kommer bli hur bra som helst! Jag hatar furu alltså...
 
Så här ser det ut efter första strykningen med grundfärg:
 
 
Precis som varje tisdag så var Eve och jag på Lindas grymma cirkelträning och varenda gång så är det alltid lika skönt efteråt. Linda är helt klart bäst! :)
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0