Torsdag

Igårkväll var Evelina och jag på bio och såg sista Twilightfilmen och den var riktigt bra. Sedan åkte jag till Daniel och blev förbannad över den där satans fotbollen på tvn för jag tog ju för givet att det skulle vara "Bonde söker fru", men icke! Jag fick ju dock mysa med min underbara, så det gjorde ju det hela bättre. :)
 
Idag har jag hjälpt till lite med Eriks hus. Birger behövde ha lite hantlagning till och byta vindskivor och plåtar. Det blev riktigt bra och det var kul att kunna hjälpa till med något iallafall.
 
Annars så har jag inte gjort så mycket mer än att kolla på tv och äta godis. Inte likt mig egentligen, men jag behövde antagligen det. Dom senaste dagarna har känts som en bergochdalbana och jag har mått jättekonstigt, men nu så börjar det bli bättre och imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0