Måndag

Idag på morgonen gick jag av efter ett antal nätter och har sovit ett tag. Sen gick jag upp och gjorde frukost och mitt i allt så ringde pappa och medans jag pratade med honom så började Pepzi att jaga talljoxar på altanen. Jag hade precis varit och öppnat ut dit och det skulle jag inte ha gjort för dom verkar gilla att flyga in där och det är Pepzi väl medveten om. Så han börjar jaga dom där inne och får tag i en och jag skriker: "PEEEEPZIIIII!!" rakt i luren till pappa. Tyvärr så blev fågeln skadad, men Pepzi åkte in med en bums och blev så himla arg så nu ligger han nere och är förbannad på mig...
 
Jag var nyss och hämtade Brownie hos farmor och farfar. Ussa var även hemma, så det var kul att träffa alla och konstigt nog så ville inte Brownie åka hem. Hon älskar verkligen att vara hos dom, så hon ville absolut inte hoppa in i bilen.
 
Nu är det snart dags för mat och bara för att Daniel är här så blir det extra god mat eller ja det brukar bli så av någon lustig anledning, men jag klagar inte. :) Han jobbar dock också tolvtimmars nu, dagtid, så vi går typ mot varandra och det är värdelöst.
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0